BLÅSFISK

ÄNTLIGEN funkar internet! Har ingen aning vad det va jag gjorde men kunde inte komma in på internet. :o riiiktigt konstigt eftersom msn funka ! haha men det funkar nu så jaja. Känns som jag inte har bloggat på evigheter.

Idag träffade man elin men det blev rätt sent för båda va lite sega, woops. På kvällen gick vi ut i träffade lite folk, rebeca, oscar och oscar. Hade lite trevligt med dom sen stack jag hem haha.  

Har ingen aning vad som händer imon så får se. Men nu ska jag väl gå ner o se film eller nått, puss på er / emmie

                         
                           Saknar min sanniälskling reeedigt mkt ! <3


Kommentarer
Postat av: oscar

Mitt namn är med i er blogg! WOHOOOO

Coolstatus till mig :D

2009-08-14 @ 13:07:13
Postat av: johánna

så gör mitt internet nu oich har gjort i två veckor ;o likadant för msn funkar :| <3

2009-08-15 @ 18:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0