BLÅTT LINNE!

Göden mårgen pipol! Försök uttala det där, va! Hehehe.. (6)
Va hemma vid 12 igår, killarna va snälla och följde mej hem. Sen somnade jag väl vid halv 2 eller något, så va rätt trött imorse. Men gick upp vid 12 i alla fal. Ska träffa saknade Corre och Jossan på stan vid 3, ta en fika och bara snacka av oss. Inte träffat Corre på jättelänge, hon fick en allvarlig skada och hamnade på sjukhus, men nu äntligen får jag träffa henne.


Jossan, Corre & jag i sexan. Det va vi tre mot världen ungefär. ;) Saknade tider!


Sen blir det stallet och ikväll blir det väl antingen träffa folk, eller så följer jag med hem till kusinerna. Får se vad jag har lust med. Nu ska jag äta, men ha det så bra! Pusspuss! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0