BLÅTT LINNE!

Jo, jag vet, jag vet.. idag har jag rent ut sagt SUGIT på att uppdatera. Men jag är på PISSHUMÖR och har inte lust att blogga. Men nu gör jag det i alla fall, bara för jag inte har något annat vettigt för mej.
Träffade ju Jossan och Corre innan, mysigt. Först fika på Ebbas, sen skulle Corre hem så jag och Jossan satte oss på Gröningen och snacka ett tag bara. Sen skulle jag till stallet, så fick sticka hem. Sen nu är jag på riktigt dåligt humör för, jaa.. ingenting typ..? Men pallar inte göra någonting. Hade tänkt sticka ut eller följa med till kusinerna, men ICKE, min hjärna säger STOOOPP!



Nu ska jag kränga chips och kolla TV, för nu kom den fjärde irriterande saken: att jag inte får va inne på datan efter halv tolv. Föräldrar alltså..

Ojoj, jag har verkligen lyckats. Vilket positivt inlägg! Godnatt! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0