BLÅTT LINNE!

Jaha kära läsare, då var det dags för rubrik-byte igen alltså.. vi har bestämt oss för att byta varenda gång listan till vänster är fylld av de "gamla" rubrikerna. Ja, lite luddigt beskrivet kanske, men jag och Emmie fattar ju iaf och det är ju det viktigaste, haha!
Vi har kommit fram till att jag har korvar i mitt hår.. korv-lockar.. :| Kolla bara:



Nu har Emmie dragit hem, men ska sticka ut nu igen med några andra kompisar. Blir nog inte mer bloggning från min sida idag, men ha det så bra! Imorgon blir det fika med Jossan och Corre, myyyys! Puss! /Elin

Kommentarer
Postat av: al

Nämen, naaw! =,)

Tack så mycket!



A, visst är den snygg!? Så även eran bakgrund! =)



al

2009-08-05 @ 22:29:03
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0