ELINSBÄSTAVÄN!

Ja, nu har det hänt. Man blev chokad måste jag säga. Men det blev bra tycker jag, och elin va duktig ! Vet inte riiktigt om det e jag. Känns väldigt ovant men jaja.

Idag, först skola. Heeeelt okej faktiskt. Sen blev det hem till elin och kolla film sen hände det dära. hahah va väldigt fluffig då! Sen träffade man maria, julia, johanna och ngr fler. Sen hände en till otrolig sak! Jag tog fram min mattebok och började plugga ! hahaha händer inte ofta men ska börja skärpa mig i skolan. Måste ju få bra betyg när man går i nian. TACK TILL ALLA SOM HJÄLPTE MIG! STOR KRAM TILL ER <3 men nu ska jag plugga vidare. puss på er / emmie 



               
                       så ser vår väääldigt roliga mattebok ut ! (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0