ELINSBÄSTAVÄN!

ÄNTLIGEN! hahah asså seriöst, det måste vara något fel på min dator ! Kunde logga in och så men kunde absolut inte klicka på något! Men jaja det funkar nu iaf. Det har ju varit en intressant dag i skolan idag hhaha. Efter skolan va det bara hem typ. Skulle träffa elinbby, men hon e ju sjuk. Krya gumman <3

Kommer bli sjuukt bra helg ! tror jag iaf haha. Imon blir det systrarna loy och på lördag "tjejmiddag" hemma hos mig. Typ ngr från konfan som ska träffas. Sådär lite mys. Men nu måste jag göra ngt med mitt hår för det e blött haha. puss på er / emmie

          
   Titta på söta bby och inte på mig. Tack för du fanns där och kunde snacka med mig <3

Kommentarer
Postat av: emelie (:

såååå sööööta,!<3

2009-08-28 @ 13:59:57
URL: http://eemeliebeergman.blogg.se/
Postat av: Anonym

neej titta på söta emmieälskling! finns alltid för dig, och tack för att du finns!<3<3

2009-08-28 @ 14:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0