PLATTFISK!

Jasså jasså, Emmie tycker jag är seg på att svara på sms? Har jag aaaaaldrig hört från någon innan. Absolut inte. (a)
Idag blev det Väla med mamma och brodern, mamma tyckte jag var i stort behov av kläder, och det kan jag väl hålla med om. Fast det blev inte jättemycket handlat, men alltid något.

Två stycken linnen från Gina (som ser väääldigt formlösa ut på bild, men fina i verkligheten) för 30kr styck. FYND, jadåee!


Jeansleggings. Behöver verkligen jeans, men tycker alla jeans är så pösiga, så leggings passa bättre. Så dessa va faktiskt ganska fina. 299kr.


Vanliga joggingbyxor från Stadium
. 129kr.


VÄRLDENS SÖTASTE SKOR TYP? Hade såna här i beiga förra året, och de älskar jag, så det fick minsann bli ett par till. Svarta detta året dock. 149kr.


Nu ska jag trycka i mej en pizza innan jag och Emmie tar bussen ner till stan och träffar Karro. Puss! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0