PLATTFISK!

Tjingeling! Säger som alltid.. gud vad vi uppdaterar dåligt!
Igår blev det stan med Emmie och Karro, och väl där träffade vi lite fler folk. Sen skulle alla iväg, vissa skulle hem och några på fest, så jag och Emmie åkte hem till Gustavslund och träffade folk där istället. Va väl hemma vid tjugo över 11 eller något tror jag.

Idag har jag bara suttit och degat framför TVn hela morgonen, men nu ska jag till Lotten och sen ska jag träffa Emmie. Vi kanske skulle träffa folk ikväll, beror på om det slutar regna.
Såhär såg det ut igår när jag va i stallet. Min häst va inte riktigt lika förtjust i idén att leka fotomodeller som jag va, men hon fick helt enkelt gilla läget. Det är ett hårt liv hon har, min lille ponny!



Puss! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0