PLUTTEN!

Godmorgon folket ! dålig uppdatering igår från mig och elin, riktigt dåligt. Igår vaknade jag av att elin smsa. Gjorde ve mig fort och sen stack vi till västergård för att fixa biljetter till eskils diskot men det gick inte så bra. Snackade med dom och de sa att vi skulle prova på olympia så vi cyklade dit och kollade. Men nej, inga biljetter där heller. Så vi cyklade tbx till västergård och kollade fotboll, eller ja vi tittade inte så mkt på fotboll men ni fattar. haha

På kvällen bestämmde vi oss för att dra ner till stan och träffa jossan. Så elin och jag fixade oss och sånt o sen tog vi bussen ner till jossan som hade väntat på oss ett tag, upps.. Gröningen va öde så vi träffade johanna och gick runt lite. Tack för igår tjejer :* 
 
Har äntligen lagt in bilerna från vårt fina tårtkalas!
haha bättre sent än aldrig !

                             

                          

                    men nu ska jag göra ve mig, puss på er / emmie



Kommentarer
Postat av: johanna

tack sjäälv snygging :D



btw så känns dt som att jag har kommernterat väldigt mkt idag, menmen ;d

2009-08-02 @ 13:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0