ROSA KJOL !

Idag var det stan med sanniälskling ! Inte träffat henne på länge och så åker hon imorgon ju! Men hon kommer tbx om 12 dagar ! Nu ska jag antagligen göra ve mig sen sticker jag till emma. Längesen jag träffade henne med. Patrik ska dit så håll tummarna. Kommer nog bli rätt jobbigt att träffa honom.

Imorgon blir det en elin-emmiedag ! haha är ni förvånade? Stranden på dagen sen gröningen på kvällen. Blir säkert mys. Blev inte så mycket bilder, men två från norra hamnen blev det allt ! Men nu måste jag göra ve mig. puss på er / emmie 

                                            
                                            sannibby, alltid lika söt !

                                              
                                         haha den bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: saaaaanni, alltså emmies bästavän!

ooh hade mkt kul idag älskling! :D

hahaha du är alltid söt :)<3<3<3

2009-08-06 @ 22:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0