ROSA KJOL!

Usch vad dålig jag är på att uppdatera! Får skärpa mig !

Idag har det inte hänt så mycket. Åt på resturang för att typ "fira" mig. Skulle egentligen på hif sen med emma men det blev lite sent så det sket sig. Så det blev telen i stället med henne. 

Igår efter kalas o fest kom elin o såg film o åt lite tårta som fanns kvar. Efter filmen blev det snacka där ute. Mysigt värre. Jag fick också paket ! haha, väääääldigt fina öronhänge ! Fick också en annan sak men den får ni inte se. Den var liite mer privat haha.  Men tack så jätte mkt bby! Bilden blev lite suddig men man ser ändå. Imorgon blir det nog stan och byta lite saker som jag fick. Man e ju aldrig nöjd, eller hur? puss på er / emmie 

                       

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0