SNUTTEN!

Ojojoj vad vi uppdaterade dåligt igår! Bara ett inlägg. Fy skäms på oss!
Mys-dag igår! Först runt och kolla fotboll (eller ja, fotboll och fotboll, jag tror ni allihop fattar vad jag och Emmie tittade på), sen gjorde vi vid oss och åkte ner i stan där vi träffade Jossan och Johanna. Typ flummade runt lite på Gröningen, sen McDonalds och sen typ.. ja, vi gjorde egentligen ingenting, men alltid lika kul med mina tjejer! Och jag hade platt hår, det gillar vi!


Varför, varför, VARFÖR har jag inte naturligt platt hår? Suuuuck!


Nu måste jag till stallet, tänkte bara berätta att jag lever. Tog lite bilder igår, men de får ni se sen. Pusspuss! /Elin

Kommentarer
Postat av: johanna

jag vill också ha platt :| haha, tack för igår bby, ses snart? ;*

2009-08-02 @ 13:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0