SNUTTEN!

Godmorgon! Idag är jag sur.. och glad.. och ledsen. Fast egentligen är jag nog ingenting, känner mej rätt tom. Det är ju själve fan vad allt ska va jobbigt ibland. Familj, kompisar, kärlek BLA BLA BLA.
Just nu är det väl det sistnämnda som är jobbigt, blir inte riktigt klok på det. Träffade en kille ett tag, som jag tycker om. Men känns som vi inte riktigt kommer överrens. Vi har inte bråkat eller så, men jag förstår mej liksom inte riktigt på honom. Och om jag tycker om någon, inbillar jag alltid mej det värsta, vilket gör att jag gräver ner mej själv (och Emmie, förlåt gumman) i en massa hemska tankar och föreställningar, typ som att han hittat någon bättre, någon som är mycket sötare än mej , och ja ni vet såna tankar. Jättejobbigt! Menmen, vi kan bara hålla tummarna och hoppas på det bästa!

Nu ska jag skriva ner låttexter. Har ett block där jag samlar texterna till låtar jag tycker om. Nästa låt blir:



Puss! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0