SNUTTEN!

Nu tycker Emmie att jag ska hinna duscha på 10min.. hur hade hon tänkt sej att det skulle gå till? Schampo, balsam, inpackning, tvål, raka benen.. Hmm..? Ett stort jävla HMMMM på det faktiskt!

Men nu måste jag springa om jag ska hinna det! För hinna, det ska jag. Den lille bitchen (som jag faktiskt tycker om egentligen) ska allt få se! (h) PUSS! /Elin

uppdatering:
I DIT IT, ah ah, I DID IT, DID IT! Shit vad jag är bra! Fast vi sket i att raka benen, jag torkade hela badrummet istället. Vad är det nu man säger? "Hellre torrt badrum än lena ben".. eller nä, så säger man ju faktiskt inte.. :|

Kommentarer
Postat av: jonas

hahah ni är bara så fett roliga :D:D <33

2009-08-03 @ 14:21:24
URL: http://joonaskullborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0