SNUTTEN!

Hejhej! :) Vaknade vid elva idag, sen ringde Emmiebaby. Som vanligt, hehehehe. Sen blev det stallet vid tolv, eftersom jag skulle träffa Jossan nu på eftermiddagen. Efter stallet körde vi in om Lidl eftersom jag va så sugen på Nutella och vi inte hade någon hemma. Där hittade vi en hel hylla med en massa smink, från något tyskt märke. Mamma bara "vill du prova en sån mascara kanske?" och då tackar man inte nej, även om mascaran ifråga kommer från Lidl. Sen råååkade det slinka ner en concealer i kundvagnen också.




Vem tackar nej till en rosa mascara-hylsa?


Bra pensel på concealern.

Nu ska jag äta, sen pyser jag ner på stan och träffar Jossan. Ha det så bra! Pusspuss! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0