SNUTTEN & PLUTTEN

TJINGELINGLONG! Elin som skriver nu, tyckte bara att Emmies uppdatering va så dålig så hon får va med här på ett litet hörn, så ser det bättre ut! :d
Va ju som sagt på släktkalas, men jag stack efter ett tag. Mysigt och god mat och allt, men kanske inte riktigt så jag vill tillbringa min kväll. Haha! Så fick skjuts hem till Emmie, så nu sitter vi här. Fular oss i webb, smsar med lite folk och sånt. Allt går bra, sålänge jag är med min baby! :*


Såhär såg det ut när Elin och Emmie hade snöbollskrig i vintras. Fast just denna bilden togs under en dans-paus.


Menmen, nu ska vi nog typ.. gå ut, för det är sjuuuuuuuuuuukligt varmt här inne. Nästan så man längtar lite efter snön på bilden ovanför. Jisses amalia. Puss på er! /Elin (och så va ju Emmie med på en liten hörna också ja, så "pusspuss från emmie")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0