SNUTTEN!

Jappjapp, då är alltså min nya rubrik "Snutten!".
Kan tyckas våra rubriker är lite.. öhm, ja.. konstiga? HAHA! Men alla dom orden är typ mina och Emmies interna skämt, så vi har iaf. väldigt roligt åt dem. (a)

Jag gick upp klockan 10!!!!!!!!!!!!!! bara för att Emmie tyckte vi skulle va på Olympia nu klockan tolv och kolla på några killkompisar i Eskilscupen, men Emmie försov sej lite, så vi flyttade fram tiden, haha! Men vi ska sticka strax tror jag. Men först och främst ska vi hämta ut biljetter till Eskils-discot som är ikväll. Hoppas vi får ut några bara, ;o  För jag SKA banne mej dit! Har varit där två år i rad och det är sjukt kul!
Såhär små var jag och Jossan första året vi va där.. jisses vad vi var omogna. Vi blev helt förskräckta när vi kom dit, så vi stack efter någon timme igen, haha!



Nu måste jag göra vid mej, men vi hörs nog senare. PUSSPUSS! /Elin

Kommentarer
Postat av: Nellssan

hej anmäl dig till veckans blogg du kommer säkert till final skriv till alla dina blogg vänner

2009-08-01 @ 15:32:57
URL: http://nellssan.blogg.se/
Postat av: johanna

HAHAHAHAHA, förhoppningsvis har jag förändrats en del :| den bilden är fan pinsam elin (; haha, ily ;*

2009-08-02 @ 13:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0