VAD SKA ELIN HA FÖR RUBRIK?

Jag är arg. Jättearg. På min hals!
Skulle egentligen följa med Emmie til Höganäs, åka till Bahnhof eller träffa massa folk ikväll, men nänä, då bestämmer sej min hals för att paja alltihop så jag ska bara stanna hemma och ta det lugnt ikväll. Gud vad roligt!

SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!

Men jag är fett pepp på Ekebo den 19e september! :d
Bilder från sist vi va på Ekebo. Bilden är lite cepe, jag ser ut som en.. chingchong (asså, inget illa mot kineser, men jag har ju inte dem dragen annars, så det ser lite roligt ut) me sitter på den gamla datan, och här fanns ingen annan än den.



Nu blir det stallet! Pussen! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0