CHA CHA !

Idag va det stan med elin och ida, väldigt mysigt. Jag och elin har kommit på att man INTE ska dricka kaffe på sommaren :| och vi GICK hem, helt otroligt ;o  Efter det så blev man hämtad av patrik och åkte hem till honom. Det har varit lite spännt mellan oss så vi kännde att vi var tvungna att prata. Jobbigt när vi snackade men hoppas verkligen att det blir bra igen för han betyder riktigt mycket.                     
Det blev ngr bilder när vi va på stan iallafall. 


                                                elin är lite dum och skrev texten precis där hennes huvud är, men hon är söt ändå!      
    Elin var dum och skrev en text precis på hennes huvud. Sånt tycker vi inte om!  


            

Antingen ville elin och ida inte va med på bild eller så var det något mot mig. Jag hoppas på det första ;o
   


        


                väldigt fin bild på mig och elin innan vi träffade ida ! (y)

Nu ska jag hitta på något annat. pusspåer  / emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0