CHA CHA !

Ojdå, såg att elin inte va så glad på mig. haha men de e sånt som händer. Vaknade väl vid 10 eller något, tyckte jag va duktigt. Har inte gjort så mycket på dan, blev telefonen med ida och lite sånt. Sen så skulle man ner o träffa sanni och ida i stan! Festivalen ju! Det regnade ganska mycker så man va inte hel pepp på det. Men i alla fall så tog jag bussen ner och träffade först elin, jonna och ida. Sen så kom sanni och nicki. Riktigt kul va det även om det regnade. Lite synd i slutet för älsklingen blev lissen. Men det löser sig hoppas vi! Blev några söta fjortis bilder på oss också. Nu blir det nog sängen som gäller för är riktigt trött. puss på er / emmie


            Blev en väääldigt söt bild på sanni och ida !

                          
        Och en lite mindre söt bild på mig, haha


Kommentarer
Postat av: sanni ;)<3

hahaha, jag helt lagom blöt oxå ;) ida o emmiefru blev VÄLDIGT sööta, älskar er och elin och alla andra :D<3<3

2009-07-25 @ 10:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0