FLOFFIFLOFF!

Hej höpp! Blev lite segt med uppdateringar igår minsann, men försöker uppdatera så mycket jag hinner. Blev ju som sagt stan igår, sen hem och äta hos Emmie och sen stack vi ut och träffa lite folk.

Här är iaf bilderna på det jag köpte igår. Inte mycket, men nödvändigt, haha! Klarar mej inte utan täckstift. Som jag alltså inte täcker finnar med, utan har på läpparna, höhö. Mycket smart tycker jag! (y)

 
Lash Stiletto från Maybelline. 99kr.
 
Täckstift från Lumene. 80kr.

OOOOOOOOOOOOOOOOCH! Bara för det är ELIN-DAGEN IDAG (gratta mej! :D) så fick jag detta av mina päron och bror. Stackars mamma visste inte att jag redan köpt ny mascara, haha!

 Volume Express, Maybelline.
 Typ.. liten ask med små minttabletter i, haha. Och så är där en liten spegel också, så den är given för väskan! HAHA!

Nu ska jag ut och äta på restaurang med familjen, blir väl mys. :) Fast måste visa en sak till, så skriver ett inlägg till. Hold on! PUSS! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0