FLOFFIFLOFF!

Åh, vad mitt tangentbord är segt. Helt sjukt. :| Skriver en mening, och så syns den typ 5 sekunder senare. Stördt ;|
Menmen, sånt är livet! Jag har sjukt tradigt just nu, inte så mycket att göra. Skulle egentligen gått ut tänkte jag, men det är typ inga kul ute vad jag vet. Och Emmie är på någon sån teater-sak, så henne kan jag inte va med. Och typ alla andra bor så långt bort. Kanske borde sluta klaga nu, innan ni tröttnar? Hehe (a)

Och så va det ju den här lilla grejen med att jag skulle va gravid, HAHA! Ni va allt några som blev lurade, och det rejält! HAHAHAHAHA! Men tyvärr, jag råkar bara vara oehört bra på att blåsa upp min ballongmage, haha! Och efter lite godis och cola går det ännu bättre!


Ja, de är fula, men försök själva med att lyckas bli snygg på kort när man ligger halvdåsig i soffan och ska lyckas se gravid ut? Oh lord.


Nu ska jag typ.. läsa bloggar! :d Eller kränga godis.. eller både och. Vi får la se (som man säger i Varberg tydligen, haha)! Pusspuss! /Elin

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

haha jag kan med blåsa upp magen så där, rätt kul faktiskt.. då får man en bild av hur man skulle se ut när man väl blir gravid. =)



tack så mkt söta du! du har med en fin blogg! kul att du gillade kläderna, puss o kram

2009-07-31 @ 22:28:44
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv; tack så mycket =)

alltså det är jättekonstigt, i explorer blir texten jättestor men den är inte de vanligtvis, i typ mozilla firefox :D

2009-07-31 @ 22:37:20
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0