FLOFFIFLOFF!

Hejhej!
Tänkte egentligen hålla lite på det som står i föregående inlägg
, men såg att Emmie redan avslöjat det. Gör egentligen ingenting, det kommer ändå komma ut så småningom. Är mest rädd för vilka reaktioner jag kommer få, iom. jag är så pass ung. Men jag är säker på att jag kommer fixa det, känner mej redo.

Igår fick Emmie hälsa på min häst för första gången. Konstigt hon inte träffat Piggy innan, med tanke på att jag känt Emmie snart ett år, menmen, sånt'et är det! Såhär såg det ut, så himla gulligt!



Nu ska jag aaaantingen ut med kompisar, eller så blir det datan/TVn resten av kvällen. Blir det det blir det nog mer uppdatering idag, annars inte.
Hade föresten Greveholm-maraton med Emmie idag, HAHAH, mycket trevligt! Fast den andra DVD-skivan va puts väck, så nu kan vi inte se mer. SNYYYYYFT!
Puss! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0