FLOFFIFLOFF!

Hej hopp! Ja, som ni ser fick vi för oss att byta rubriker.. har en känsla av att vi tröttnar på saker rätt fort, hö-hö. Sen att Floffifloff och Golligoll inte är några hälsningsfraser, det är en annan femma. Snarare ett.. tja-a..? Internt skämt skulle man väl kunna kalla det. Menmen, som Essie skulle sagt, acceptera eller ta och rulla härifrån!

Idag har jag varit så in i bombens duktig asså! Jag skrev en lång att göra-lista igårkväll, och jag har nästan betat av hela! :d


Hehehe, hämta film.. Det är alltså Greveholm-DVDn som jag och Emmie har reserverat på biblioteket. (a) Menmen, ni börjar väl vänja er.. Hannah Montana, Disney Channel .. osv. Så varför inte lite gamla julkalendrar när vi ändå är igång? :)

Nä, nu ska jag gå på nästa punkt på listan, PLUGG! Wish me luck! :d PUSSPUSS! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0