GOLLI GOLL!

förlåt för dålig uppdatering! har verkligen ingen ursäkt. Va på festivalen igår med elin, fredrick och rasmus. hm.. vet inte riktigt vad jag ska säga om dom killarna asså ! haha nej men dom var väl trevliga om dom bara inte hade tagit min mobil o smsat med folk! Men jaja dom skulle gå och se något band så jag o elin stack o träffa anna, sarha, lotten och daniel. Efter det så blev det john och kalle. Dom tvingade upp oss i en karusell och deee va läskigt. Jag och elin blev väldigt yra o stack hem haha. 
       
Elin och jag har föresten bestämmt att vi ska byta rubrik för.. ja vi tröttnade hah
Men nu ska jag väl sitta framför datorn, sen blir det sängen. puss på er / emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0