PLUTTEN!

Ja nu var det dax igen o byta rubrik haha. De va så att vi tröttnade igen (a) Tydligen ska jag skriva plutten o elin snutten. haha det e sånt som händer.
 
Idag vaknade jag vääldigt tidigt, så gick upp åt frukost sen gick och la mig igen! (y) smsa elin när jag vaknade igen och vi bestämmde att åka till eskilscuppen men eftersom hon har namnsdag idag ( GRATTIS BBY! ) så skulle dom ut och äta så det blev inte. Åkte ner till stan och träffade lotten. Det var riktigt längesen det var bara vi, så vi stack till um och fixade lite saker sen blev det fika. Snackade också rätt länge sen tog hon tåget till malmö och jag åkte hem.
Sen blev det teater på fredriksdal och det var väldigt tråkigt. haha men om man är tvingad så är man.

Nu ska jag snacka med elin i telefon, haha de e så sällan vi gör det lixom! I morgon så ska jag och elin på eskilscupen och sen får vi se. men nu ringer elin, puss på er / emmie 

                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0