TJINGELING!

Goden morgen people! Herregud.. jag har inte alls varit uppe länge och ändå är klockan över 1. Okej, jag har lyckats med att se hela TRE program på vår kära kanal DisneyChannel, men ändå, haha! Gick väl upp vid tolv kanske.



Festivalen igår då ja, blev lite bättre än torsdags, haha! Stack hem till Emmie vid halv sju tiden, sen fick vi skjuts ner av hennes snälla föräldrar vid halv åtta. Träffade mycket trevligt folk, (stort plus till Johan för han sa att han läser bloggen! HAHAH) men tänker inte skriva alla namn med risk för att jag glömmer någon. Det hade ju varit lite synd, haha!

Idag blir det först stallet, sen hem och duscha och sen festivalen. Med Emmiebaby igen, ohja! Sticker väl ner där vid sjutiden eller något, smsa om ni vill ses! :) Ska försöka ta lite bilder också, det har liksom inte blivit av dessa dagarna, haha!

Nu ska jag.. öhm.. avsluta inlägget, haha! Har inte så mkt för mej liksom. Men ha det så bra! PUSS! /ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0