TJINGELING!

Stack hem och åt efter stan, INTE GOTT eftersom jag precis fikat, haha! Sen stallet, tog så sjuuuukt lång tid, bara för vi skulle mocka ur hagarna och sånt. Va tvugna att rensa också, så det inte fanns vassa saker. Piggy ska på återbesök på djursjukhuset imorgon, så det får inte bli värre med hennes hals liksom.


Lille Lotten! :d



Sen efter stallet blev det snabbt hem och duscha, så kom Filip hit. Satt och snacka i typ 2 timmar, haha. ;d Sen nu typ fastnade jag här. Men ska stänga strax, får egentligen bara sitta vid datan till halv tolv. Cp-regler, haha!

Nu ska jag snacka klart med folk på msn, sen SKA jag stänga datan. Måste snacka med Emmie i telefon. Älsklingen är ledsen.. :/
Men ha det så bra, puussen! /Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0