TJINGELING!

Vaknade imorse vid typ.. halv 9 eller något, sjukt trött eftersom jag inte somnade förrän 3 inatt eller något sånt. Gick upp och åt frukost, sen raka vägen till stallet, skulle va på djursjukhuset halv 11. De va lite försenade, så vi kom inte in förrän vid 11, men sen gick själva kollen snabbt. De skulle bara kolla så Piggy inte va svullen i halsen mer, och det va hon inte så nu är hon friskförklarad! :d Men den jäkla hästen lyckades slita sig från mej INNE på djursjukhuset, så där sprang hon omkring lös med grimskaftet hängandes, jättepinsamt. Menmen, annars va hon snäll, så tycker om henne i alla fall, haha!

Sen skulle vi in om Maxi på vägen hem, och så hittade jag såna skiiiiitsöta skor där, så kunde inte låta bli att köpa dom, haha. 49kr bara! Och självklart en påse godis :$ De som känner mej vet att jag äter godis non-stop.. he-heeeeee!



Nu ska vi äta, kyckling eftersom jag va sugen på det, haha, och sen ska jag träffa Emmie. Om jag nu kan få tag på människan.. undrar om hon dog för ett tag :|
Men ha det bra, vi uppdaterar nog någon mer gång idag, PUSSEN! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0