TJINGELING!

NÄÄÄÄ-E! Det va det värstaste! Ingen uppdatering på heeeela dagen lång, usch usch! Skäms på oss! Speciellt på Emmie, höhö! No offense! Men jag har ju faktiskt varit iväg så. Först stallet, sen handla och sånt. Sen nu hem och göra vid sej, sen FEEEEEEEEESTIVAL! Jag VA sjukt pepp.. nu är jag inte riiiktigt lika pepp om vi säger så, HATAR när mitt utseende inte vill som jag vill. Stor suck på det!

Menmen, nu ska vi äta, spenat minsann. Och yes, det va jag som valde, haha! (H) Spenat är gott! Sen bussen ner med Jonnikorv, så möter vi upp Nikki och Johanna där, och sen träffar man ju annat folk där också. Nu ska jag fortsätta gå och dra i mitt satans hår. Hoppas det går bättre för er än för mej,



 PUSS! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0