TJINGELING!

Blev ju som sagt festivalen igår, gaaaaaaaaanska misslyckat om vi säger så. Tog bussen med Jonna, så mötte vi upp Emmie, Ida, Sanni, Nikki och Johanna därnere, mina brudar är BÄST! :* Men det ösregna typ i början, så mitt hår blev alldeles lockigt och allt, pallar INTE! Men det slutade iallafall sen så, och jag frös inte ens, den du!

Sen flummade vi runt några timmar, sen vid typ 11 träffade jag en fd. kompis, så typ bröt jag ihop, så Jonna va gullig och tog bussen hem med mej då. Tack tjejer för att ni är så gulliga allihop!


Gammal bild på mej och Jonna, men det fick bli den ändå Och ja, jag är osminkad :|


Nu ska jag försöka skaka liv i mej själv, jobbig natt, och sen tänker jag äta nutella-mackor, sådeså. Puss, /ELIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0