TJINGELING!

Som sagt, som sagt.. blidde inte så mycket "träffa folk" för mej och Emmie igår, iaf inte tillsammans, haha! Hon pös hem vid tjugo över 10 eller något, sen träffade jag Philip och hans kompis Brian, sköna killar, haha! Inte träffat dem innan. Sen stack jag bort till Roma så träffade jag Filip (hahahaha, blev många Ph/Filipar här asså) där. Snackade och sånt, och sen kom hans kompisar också. Så följde de mej hem och sen blev det telefonen med Emmie, som alltid. Tycker synd om våra föräldrar som får betala telefonräkningarna. Ackack.

Nu ska jag göra vid mig, fika på stan med pys nr. 1 och pys nr.2 väntar, mysigt som alltid!

 
Pys nr.1                    Pys nr.2
Ha det så bra, puuuuss! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0