BAKOM ÖRAT

Jag fick ett infall. Ett bak-infall. Så ja, det va bara att följa det, kavla upp ärmarna och sätta igång.




Hehe, smet är gott. Det fattade nog Emmie i telefon också.. jag lät ungefär "mm.. MMmmhhmmm.. MMMM...! "

Klaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!

Sen tyckte pappa att jag skulle diska efter mej också. Fan, jag som försökte smita undan från det. Men snyggt förkläde va? Gjort av mej i sexan, höhö!

Fin kaka va?! Tyvärr blev den inte så degig som jag ville, buhu. Aja, bättre lycka nästa gång!
Puss! /Elin

Kommentarer
Postat av: johanna .

HAHA, man skulle blandat din med min och corres (; vår va typ rinnande?

2009-11-18 @ 21:18:49
URL: http://jossanochcorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0