BAKOM ÖRAT

Hemma från stallet, blev en liten tur i skogen idag med. Har övervägt att gå ut nu, men jag känner att plugget skriker efter mej. Ska försöka göra lite franska nu, och är jag klar i tid kan jag kanske gå ut en liten stund sen.

Och så ett litet tips till alla de som har problem med akne. Jag har nu de sista månaderna fått extremt mycket finnar, i bl.a. pannan och jag har inte hittat något medel som hjälpt. Men så fick jag tipset om Basiron från Apoteket, och jag har nu redan, trots att jag bara använt den några dagar, märkt extrem skillnad. Jag har mycket mindre "knotter" i pannan och min hy är mycket slätare och mindre rödflammig. Så prova den om du inte hittar något annat som hjälper, för den gör stor skillnad. Men tänk på att köpa den starka, det finns nämligen både 5% och 10%. Kostar 120kr tror jag.



Puss! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0