WEATHER REPORT




Tänkte visa de parfymer jag använder eftersom man ofta får frågan "åh, vad har du för parfym på dej?". Jag har haft en massa olika och tröttnar snabbt, men dessa är de jag använder för tillfället.

Längst till vänster: Tommy Girl från Tommy Hilfiger
Många av mina kompisar använde denna, och den luktar väldigt fräscht, lite nyduschat sådär. Den är skitbra som vardagsparfym och jag vet att många av mina tjejkompisar tycker den luktar skitgott.

I mitten: Magnetism från Escada
En ganska tung och väääldigt speciell doft. Har mina perioder där jag antingen älskar eller hatar den. Den passar nog egentligen bättre som typ "fest"-doft, men känner man för att lukta mycket så är den bra. Fått komplimanger från både killar och tjejer som gillar den! :)

Till höger: Vanilla Fun från ??????
En kompis till mej hade den och jag undrade vad det var för någon parfym hon hade, och det visade sej att det va en parfym köpt i Ullared för 35kr. Så nästa gång hon skulle dit skickade jag bud med henne att köpa en till mej med. Som man hör på namnet luktar den vanilj, men det som skiljer denna från andra vaniljparfymer är att den luktar lite, lite svagt av kokos också. Älskar denna parfymen, och vet att väldigt många killar uppskattar den också, haha!

Nu: PLUGG!
Puss! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0