WETHER REPORT

SO-provet gick nog ganska bra tror jag. Det är då en konstig studieteknik jag har. Börjar med arbetet dagen innan provet och sen panikpluggar jag in på natten. Men ja, det funkar ju så varför inte? :)

Gått osminkad i skolan idag, orkade inte sminka mej imorse, men ska ut när jag kommit hem från stallet tror jag, så drog på lite mascara. Ögonfransarna blir så mycket finare när man har gott om tid på sej att måla dom asså!




Skulle egentligen tränat dressyr idag, men min tränare mådde inte riktigt bra, så hon ställde in. Vad alla ska va sjuka då, krya på er allihopa! Men min moster kommer snart och hämtar mej, så blir det stallet en sväng, så hörs vi sen!
Puss! /Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0