BALLERINA

Har tänkt på det här ett tag, men har inte tagit mej tid att skriva. Nu så! :)
Det blir ju ofta så i bloggar att man nämner namn hit och dit, och de som läser har inte en SUSNING om vem fasen det är man pratar om. Så tänkte att jag skulle göra små korta presentationer om de som jag är med oftast. Tar långt ifrån med alla, men de som jag vet att jag nämner hyfsat ofta, så bli inte sur om du inte finns med :)

Emmie Hermansen: Behöver ju faktiskt ingen presentation, henne känner ni ju redan, men tyckte hon skulle va med iaf eftersom jag är med henne 24/7. Världens bästa vän!



Johanna Holtenäs: Min ängel som mest går under namnet Jossan. Känt henne hur länge som helst, och faktiskt varit riktigt bra vänner under i princip hela tiden. Vi började i samma klass i sexan och då blev vi ännu bättre kompisar än innan. Det var en period i åttan där vi gled ifrån varandra pga. mycket bråk inom klassen, men nu har vi hittat tillbaka och det är jag sjukt glad över. En av få vänskaper som jag tror kommer hålla livet ut då vi, iaf enligt mej, har sjukt starka band till varandra.
Jossan är en sån person som aldrig blir ovän med någon, för den människan blir då aldrig sur. Jag förstår inte hur hon lyckas, men hon håller sej alltid lugn och brusar aldrig upp. Hon är nog den klokaste av oss tjejer, den som får hålla koll på oss andra. Hon är också en av de som jag kan ringa till närsomhelst, utan att känna mej dum. Hon känner mej nog lika bra som jag känner mej själv och har haft många av mina bästa minnen med dej. Tack för du finns, älskar dej vännen!


Cornelia Edefell: Allas vår Snorre, HAHAH! En av mina närmsta vänner, är nästan som en syster till mej. Vi bråkar oehört ofta, men det går snabbt över igen. Bästa kompis med Jossan, så det blir oftast att vi tre umgås tillsammans. Sommaren -08 va det dock mest jag och Corre som umgicks, och då kom vi varandra riktigt nära. Samma sak som med Jossan, det va under en period i åttan där vi gled ifrån varandra då jag och Corre bråkade riktigt mycket, men som vid alla andra gånger gick det ett tag sen klarade inte någon av oss av att vara ovänner mer. Corre är en av dom som vet mest om mej, då det ofta blir att det är till någon av henne, Emmie eller Jossan jag ringer när jag är ledsen. Riktigt bra på att lyssna, komma med bra invändningar och få en att känna sej bättre. Corre är också sjukt rolig, och en av de mest utflippade av oss. Haha, hon fungerar väl lite som vårt lilla mobboffer, men det är självklart på skämt.
Det var en gång där jag på allvar trodde jag skulle förlora henne, när man inte va säker på om hon skulle överleva, och jag har nog aldrig gråtit så mycket. Utan henne vet jag inte vad jag skulle gjort. Jag älskar dej oehört mycket Cornelia, glöm aldrig det!



Frida Jansson: Började i vår klass i sjuan, och blev snabbt en av de mest populära tjejerna i.. ja, hela årskursen tror jag. Hon va söt, rolig och lätt att vara med, och oehört många såg upp till henne. I stort sett hela klassens tjejer ändrades när Frida kom till oss, vi började umgås i större gäng och man blev bättre kompis med alla. Jag och Frida hamnade i bråk med varandra ungefär ett år senare, tror vi båda vet vad det handlade om, och sen var vi inte särskilt bra kompisar på väldigt länge. Nu i nian har det dock ändrats. Vi är, tillsammans med Jossan och Corre, varenda dag i skolan och vi står varandra mycket närmare än vi gjorde innan.
Frida är en av de roligaste personer jag vet, och jag vet ingen annan som kan få en hel bunt människor att asgarva så lätt. Hon är oehört naturlig, och behöver inte vara någon annan då hon är så bra som sej själv. Jätteglad att vi är vänner igen. <3

 
Har alldeles för få bilder på henne, så får bli en gammal!

Jonna Persson: En tjej i klassen som började hos oss i sjuan. Var inte alls särskilt bra vänner från början. Vi bråkade inte eller så, men vi var inte med samma personer. Sommaren -08 umgicks vi dock oehört tätt, både på dagarna men framförallt på kvällarna, när drev runder ute och träffade folk. Faktiskt en av de mysigaste somrarna. Vi blev riktigt bra vänner då, men det tappades bort lite när vi började skolan igen.
Jonna och jag har våra perioder, vi är båda väldigt raka och säger vad vi tycker, vilket gör att vi ibland hamnar i bråk. Men trots allt vet jag att jag kan lita på henne, och Jonna vet väldigt mycket om mej eftersom vi har så lätt för att prata.

 
Får säkert skit av Jonna nu för bilden, bara för den är gammal. Skitsamma säger jag, fin iaf! :)

Maria Folkesson: En tjej jag känt sen i somras, när vi träffades ute med en massa annat folk. Det va jättelätt att snacka med henne, och jag tyckte verkligen hon va en gullig tjej. Jag vet inte riktigt hur det blev så, men vi började umgås även utan alla de andra och så har det fortsatt. Världens gulligaste, som man liksom mår bra av att umgås med. Lätt att snacka med och dessutom riktigt, riktigt söt!
Julia Landström: Träffades också ute i somras. Snackade inte så mycket i början då Julia framstod som ganska så blyg. Men vi började snacka mer och mer, och hon är verkligen en riktigt go tjej när man väl känner henne. Träffas ganska ofta ute, ofta tillsammans med Maria och Emmie. Vi fyra har blivit som ett litet gäng, haha.


Fick bli en bild på dem båda två, har tyvärr inga enskilda.

Essie Månsson: Haha, aw Essie. En riktigt gullig och rolig tjej från klassen. Vi har väl aldrig varit riktigt, riktigt tighta kompisar, utan vi har mest umgåtts i skolan, men vi har heller aldrig varit riktigt ovänner eller så. Essie är väldigt lätt att prata med, och förstår en väldigt bra, speciellt vid killproblem. Sen är hon väldigt rolig också, och får en hur lätt som helst att skratta. Essie får en att må bra helt enkelt! :)



Nikki Hansson: Lärde känna varandra genom ridningen, sen började vi i samma klass i sexan. Inte lika bra vänner nu som vi va innan, men hon är fortfarande en av de jag oftast har riktigt roligt med och som jag kan snacka om det mesta med. Nikki är en väldigt glad tjej, det är sällan hon är sur, och det smittar av sej. Sen att hon har riktigt dålig humor, det är ju en annan femma ;) Haha!
Känner att jag måste lägga till detta efter alla gånger hon mobbat mej för att jag är kinderägg: DU ÄR BLOND! Så blond att det inte fick plats i hjärnan och därför fick sätta sej i håret.



Måns Håkansson: Min pojkvän helt enkelt, därför han dyker upp rätt ofta, haha! :) Känt honom sen förra sommaren, då vi väl va smått på G. Tyvärr blev det inget mellan oss då, men vi fortsatte umgås som vänner. Sen har det varit lite till och från mellan oss, och i somras umgicks vi inte alls pga. en ganska så privat sak. Det gjorde riktigt ont i mej att inte få snacka och träffa honom, jag saknade honom sjukt mycket. Men sen började vi snacka igen och på det jävligt tajmade datumet 090909 blev vi tillsammans. Älskar dej Måns :)


Haha, en bild jag tvingade honom att ställa upp på. Mina solglasögon och allt, haha!

Jaa-a, det va väl de jag umgås med mest. Har ju självklart fler vänner, haha! Oj, vad desperat det lät, men ni fattar. Nu: TV!
Puss! /Elin


Kommentarer
Postat av: johanna

aw, elin! du är så sjukt bra att prata md, jag älskar dig extremt mke ;***

2009-10-15 @ 16:34:00
Postat av: Maria

hehe aw du är också sjuuuuuuuukt söt :)<3<3

2009-10-15 @ 19:37:19
Postat av: snorre som jag då kallas jaa. (;

elin min bitch. jag älskar dig något så otroooligt fast jag kan ha mega dampet på dig. nästan så att man får fälla en tår därja. :')

& på tal om att snacka så har det hänt så mke skit och jag tror att mitt hjärta har spruckit några ggr om dem senaste timmarna, ring mig när du vaknat skitsamma om jag är i skolan. ;d

& jag lovar att du kommer att få dras med mig i typ hundra år till. loveu mest!

2009-10-16 @ 06:36:14
Postat av: nikki

aaaaaw gumman<3<3 älskar dig!



btw, sådär liiiiiite ny bild på mig va ? ;D

2009-10-16 @ 21:32:32
URL: http://theblondeones.webblogg.se/
Postat av: jonna

gulligt men världens hemskaste och taskigaste bilder du lägger ut på mig ibl.

2009-11-04 @ 16:33:58
URL: http://theblondeones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0