BLOND MED BLÅA ÖGON

Hej sötnosar ! Kom hem för en timme sen tror jag. Har varit i Ullared hela dagen. Han inte blogga imorse för vi stack vid 10 tiden tror jag. Det va inte alls lika kul som jag förväntade mig. Inga snygga kläder, det mesta va konstiga modeller och det var rätt dåligt med storlekar men ngt köpte jag såklart ! Det blev tre koftor, en väska, en parfym ( samma som elin (a) ), Mascara till elin, vantar, mössa, hårspray och sånt :). Sjuuukt lång kö var det också när vi kom. Inget kul alls. Men nu e jag hemma igen och det e sköönt ! Tappade en hundralapp idag också! Så sur jag blev asså! hahah så jäkla dåligt av mig asså. Nu ska jag äta för det har jag typ inte gjort på hela dagen sen blir det duschen. puuss på er / emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0