BLOND MED BLÅA ÖGON

Tjingeling ! Kom nyss hem. Hann inte blogga imorse, hade faktiskt tänkt det förlåt. Men men, fick äntligen träffa min sanniälskling ! Vi träffas för sällan, men det ska det bli ändring på! Eller hon ska sticka till stockholm imorgon och kommer hem på söndag men efter det ska det bli ändring haha. Vi fikade och gick lite på stan sen träffade vi maria. Sen hände inte så mkt haha vi satt och chiiilla bara. Så sjukt skönt att man bara kan göra ingenting. Då vet man att dom riktigt e ens kompisar. Tycker det är så jobbigt att med vissa ska man alltid hitta på något. Skönt att bara inte göra ngt ibland.

När dom hade lämnat mig i stan blev det sola med elin. Bara jag som sola så fick elin underhålla mig (a) Nu på kvällen blev det lite folk bara.

                  
                         
                             Sannibby, lika söt som alltid

                   
                            
                                       Sanni o maria 

                  

                 Syns inte så mkt, men jag och elin. Efter jag solat

Men nu blir det dator, måste ju ta chansen innan internet slutar fungera igen, puss! / emmie


Kommentarer
Postat av: saanni

awe, så gullig du är! tack för idag fett mysigt, och ja får ses oftare sen när jag kommit hem ;) älskar dig <3<3

2009-10-27 @ 10:33:06
URL: http://alexandrahlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0