BLONDINEN

Tjingeling folket ! Sitter vid datorn där nere, mitt tangentbord funkar fortfarande inte. Riktigt störigt. Ska fråga snällt om pappa kan fixa det (a)

Idag först skola, sen doktorn sen till stan och träffa maria och elin. Sen gick vi och tog hål i min näsa. Jag var sjuukt närvös innan och när han skulle sätta nålen i näsan hörde man elin " hur e det? " så tänkte jag svara men tydligen menade elin maria som höll för ögonen och skrek. hahaha och han som gjorde det bara skrattade medans maria skrek och jag grät haha snacka om kaos. Blev rätt bra, tror jag e nöjd (a) Men sen när jag kom hem blev det ett litet problem. Mina föräldrar var inte så jätte nöjda så nu har man utegångsförbud, jippi. Men ska plugga och vara jätte snäll o duktig så kanske man slipper det. Får ju hoppas. Har ingen aning vad som händer imon men får ju inte gå ut så man får väl stanna hemma. Men nu ska jag vara en duktig flicka och plugga lite. Önska mig lycka till och puss på er / emmie

Kommentarer
Postat av: maria

aw de blev skiiiiiiiiiitfiiiiiiiiint :D <3<3<3<3

2009-10-06 @ 13:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0