BRUNETTEN

Idag först skola, sen stallet, sen skulle jag egentligen träffat Måns, men hann inte. Tusan! Imorgon blir det först lunch med brudarna på stan, sen kanske träffa Måns på kvällen. :}

Mamma va gullig och hade köpt en massa såna hudvårdsgrejer till mej bara för jag fått sämre hy nu på sista tiden. Ansiktstvätt-mousse, ansiktskräm och som en sån liten bonus ett sjuuuuukt mjukt läppbalsam.



Så typiskt apoteket. Detta är alltså deras nya ungomsserie, så då måste de ju ha ett "tufft och lite fräääsigt" namn sådär. Självklart tar man då det coola namnet "Demons & Angels". Grattis apoteket! Ni har verkligen lyckats! .. med att INTE skaffa ett coolt namn.

Idag ska jag nanna tidigt, så nu ska jag sminka av mej, sen sängen tror jag.
Puss! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0