BRUNETTEN

Nu är jag så trött. Så satans trött på alla människor som alltid, ALLTID ska beklaga sej över sina bilder på bdb, blogg, facebook osv osv.
Det är en sak om man blir dålig på t.ex. en gruppbild, FINE, man kanske inte blev skitsnygg, men man vill ändå lägga upp den för att den är ett minne?
MEN, när man kommer till att beklaga sej med kommentarer som "skit i bilden", "bilden är ful, jag vet" eller "jag ser tjock ut" på egobilder, som man själv har tagit, själv lagt in i datan, själv valt att lägga upp på någon av ovanstående hemsidor, då är det inte okej längre, då är det ENBART för att tigga kommentarer och bekräftelse.
För allvarligt talat, vem lägger upp en bild man tycker att man är skitful på? Och vill ni verkligen ha kommentarer bara för att folk tror att du lider av dåligt självförtroende och då vill vara snälla?
Och då ska vi inte snacka om den frukstanvärt löjliga anledningen "bildbrist". SÅ illa kan det inte va, att du inte kan hitta EN ENDASTE liten bild på din data förutom den där "heeeemska" egobilden.

SKÄRP ER FÖR HELVETE!

Elin



Bilden föreställer alltså en tjej, en data och det röda är en datastol bakifrån.

Kommentarer
Postat av: saanni :)<3

helt rätt elin!<3

2009-10-07 @ 20:48:23
Postat av: ELIN

hahahha, du anar inte hur länge jag har tyckt exakt samma sak! keep it up! <3

2009-10-07 @ 21:41:11
Postat av: nikki

helt rätt!

2009-10-08 @ 08:02:22
URL: http://theblondeones.webblogg.se/
Postat av: jonna

känner mig jävligt träffad då jag skrivit ''skit i bilden'' men ibland har jag lagt upp en bild på min själv för jag inte har roligare bilder men ändån inte tycker om bilden jätte mycket. det handlar fan inte BARA om att man ska få komentarer, men alla har vi olika åsikter. men jag vet iaf vad jag själv menar när jag skriver så. annars helt rätt.

2009-10-09 @ 14:50:23
URL: http://theblondeones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0