BLOND MED BLÅA ÖGON

Heej sötnosar ! Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men det e för min pappa gjorde ngt med vårt internett så det har inte fungerat, go pappa! Men nu gör det, en liten stund iaf haha. Idag så träffade jag julia såklart, det e ju söndag ;) Vi har en sak när vi träffas varje söndag och sitter på ett ställe. Stället e hemligt så det får ni inte veta, hehe. Efter det hem och äta middag med mormor, sen kom Julia och Johanna. Typ vid sex tiden stack vi ut och träffade Johan, Filip och Hampus. Sen kom det annat folk men orkar inte räka upp alla haha. Nu tänke jag vara lite duktig och lägga upp gamla bilder. Eller ja, inte jättegamla men typ denna veckan och förra.

                    
                   Ja det finns många sÄtt att fördriva tid. Jag o Fanny
                    
                Min riiiktigt lyckade kladdkaka, tyckte ni skulle se den
                         
                                  Jag och min blondie 
                         
                              Jag o Elin när vi skulle till Väla.
                         
                                     julia har röda läppar
                          
                                  ingen kommentar..
                          
                              ja där har ni mitt oplattade hår..
                           
                           Där ser man det lite mer.. omg..

Men nu ska jag stänga dator säger pappa.. puss på er / emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0