LOOKIE LOOKIE

Gamleby i bilder..


Vi vet alla hur söt man blir som alien..


Jag kan den rätta posen!


Sötnosarna Lippa och Johanna hade hittat på någon form av egen show, haha! Skitsöta!


Ahmed som tjej!


Andy och Jack. Fråga inte..


Vi inne på Gamlebys ICA.


Den klassiska Gamleby-bilden. Sugna på att gå in i "köpcentrumet"?


Såhär såg det ut mest hela tiden inne på vårt rum..


.. och såhär!


Ponteman och Ahmed. Och så Frida i hörnan!


Jag undrar hur många såna här koppar jag drack. Tror inte jag vill veta, det är skrämmande många.


Mina älskade babys!


Jag och Corre och våra djupa samtal i fönstret, flera gånger nära på att trilla ner.

Den andra ansiktmasken.. man ser ut som man nyss sprungit en mil eller två. Illrosa och blank!


Ja.. något skulle jag ju ha att göra på bussen hem..


MINNEN! <3<3

SLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT! :d
Puss! /Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0