MARGARETA

Fortfarande inget tangentbord... Jag blir seriöst galen ! Sjukt irriterande att sitta där med musen och trycka på alla tangenter :o. Imorgon eller ngn dag ska jag bannemig tvinga pappa att göra det ! Bryr mig inte om han inte vill! haha han lovade mig faktiskt att om han inte kunde fixa det skulle vi lämna in den eller köpa ny (a) Faktiskt har mina föräldrar varit ovanligt snälla idag. Mamma har nästan gått med på att skippa utegångsförbudet OCH jag får ha kvar min piercing ! Gulle mamma :} <3 Skulle inte klara att vara hemma hela lovet så skulle isf tagit ut den och gjort en ny typ i Januari haha

Tycker att alla ska komma till maxi! Det är the place to be ! haha praoar en vecka till där sen hoppas man att man får sommarjobb ( hoppas hoppas). Men nu måste jag in i duchen sen blir det sängen för man får ju inte komma försent till maxi, eller hur ;) puss på er / emmie  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0