ELIN VISSTE INTE VAD JAG SKULLE SKRIVA SÅ DÄRFÖR SKRIVER JAG DETTA

Ooooooch jag klarade provet !! Så jävla stolt ! hahahha men nu e det så att vg-mvg provet har jag imon :| hahah liite mer panik där asså.  Och det e inte bara det utan jag e fortfarande skit trött för jag fick inte sova inatt heller. Alex ringde mig vid 1 tiden och sen la vi på vid 5 hahaha. Inatt ska jag stänga av ALLA telefoner har jag bestämmt så ingen kan ringa och väcka mig !

Imorgon är det väla med ääälskling och sen antagligen ut. Så irriterande för jag har inga bilder på den här datorn och min egen dator har inget fungerande tangentbord ;s Men men, det får pappa lösa (a) Nu ska jag börja plugga för provet. Önska mig lycka till, puss på er / emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0