ELIN VISSTE INTE VAD JAG SKULLE SKRIVA SÅ DÄRFÖR SKRIVER JAG DETTA

TJINGELING ! Är så sjuukt trött för har varit uppe hela natte och pratat i telefon. Har kommit på att man ska inte skaffa kompisar som inte kan sova på nätterna. Det e en dålig ide :| haha men vid 4 tiden när alex <3 äntligen somnade så sov jag två timmar sen var det upp och börja plugga inför SPANSKAPROVET ! Jag e verkligen inte duktig på spanska. Men men, tror jag fick G och då e jag nöjd ! Men nu e det så att man ska börja plugga till nästa prov. Jippi! Men nu e det mat sen plugg. Och INGEN får ringa och störa mig för jag ska leka pluggis ! haha önska mig lycka till. puss på er / emmie

BTW ! NGN SOM VILL KÖPA LOTTER?! :D den e dyr men man kan vinna 500 kr och man har 10 ggrs chans !


Kommentarer
Postat av: saaanni<3

lycka till me pluggandet älskling!<3<3

2009-09-16 @ 20:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0