EMMIE VISSTE INTE VAD JAG SKULLE SKRIVA SÅ DÄRFÖR SKRIVER JAG DETTA

Jag och mamma gjorde då inte mycket vettigt i stallet, vi tramsade oss mest. Vi hann med följande:

- Jag fick förklara länge och väl hur man tar en bild på en digitalkamera (man trycker på den stora knappen)
- Skrattattacker när Piggy höll på att kicka av mej
- Mamma provade Piggy för första gången!
- Vi la ut en liten morots-bana till Piggy i hagen
- Vi fotograferade hej vilt!







Piggy tog inte mina hjälper, så därför petade jag på henne med spöet och då blev det sådär! :d
Lite pinsam video, för själva ridningen går sådär och jag skrattar hysteriskt fult. Men kolla mellan 00:30 och 00:40! :d

Tryck på bilderna så blir de större!
Puss! /Elin


Kommentarer
Postat av: Emy

Haha aww fine piggy <3

2009-09-20 @ 14:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0