EMMIE VISSTE INTE VAD JAG SKULLE SKRIVA SÅ DÄRFÖR SKRIVER JAG DETTA

Se hela bildenlivet springer iväg 'o jag har svårt att hinna med.
så jag stannar kvar ett tag tag och bara tänker tillbaks
känns ganska tugnt nu men jag ska kämpa ett tag
det regnar idag men imorgon kanske solen skiner
så jag blundar nu och ler åt alla goda tider
ser tillbaka nu men svårt att sätta ord på skiten
' o jag börjar sakna saker som man alltid tog för givet


Ja, jag skulle stänga, men texten är så fin så jag nästan bölar
.. eller nääe, jag bölar faktiskt. Gud vad jag är sentimental. PMS, oh yes! (hehe, det rimmar)

Puss! /Elin

tagen från de här söta tjejernas blogg: www.jangojing.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0