LOOKIE LOOKIE

Jag undrar allvarligt om Emmie har något fel i hjärnan.. VI HAR BYTAT RUBRIKER ÄLSKLINGS-PUCKO! Haha! Men ja, hon är väl förblindad av kärleken eller något. Och ja, grattis gumman!
Såhär såg det ut på vår HKK i skolan idag:


Vitlöksbröd a la oss- självklart serverade i vinglas. Helt normalt.

Pannkaksrulle, som vår lärare faktiskt älskade, hehe!

Yoghurtdessert med smält choklad och bär!

Och så lite närbilder:


Måste säga att såhär i efterhand ser det inte särskilt aptitligt ut.. :|
Men det va det faktiskt! :d

Nu hade jag tänkt se Idol, men näääedå.. då hänger hela datan sej så jag får skriva om hela skitet och därför missar sista delen av Idol. Jag älskar datorer.. älskar datorer.. älskar datorer..

Puss /Elin

Kommentarer
Postat av: ccccornelia! ;d;d;d

vem har snyggast emonaglar? vavava? ;d <3<3

2009-09-23 @ 09:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0